środa, 18 lutego 2009

Co tu dużo mówić....

wystarczy spojrzeć za okno - śnieg. Nie powiem, ładnie jest. Mogłoby jednak choć na czas naszych spacerów wyjrzeć zza chmur słońce (o błękitnym niebie już nie wspomnę).
Na rozgrzewkę 3 piosenki:
- pierwsza nie pozwala mi siedzieć (jakkolwiek to brzmi) - Nelly Furtado "Do it"
- druga kojarzy mi się z czekoladą (ciekawe dlaczego) - Amanda Lear "Give a bit of Mmmmh To Me"
- trzecia kojarzy mi się z kryjówką - Gloria Gaynor "I Love You Baby"

Most Piłsudskiego w zeszłą niedzielę

2 komentarze:

  1. Czy ja dobrze kojarzę... Kraków? :)
    Jeśli tak, to zazdroszczę okrutnie. ;-)
    Dziękuję za odwiedziny na moim Lustrze. :) Pozdrowienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, Kraków. Piękny jest ... :)
    A ja dziękuję za odwiedziny na moim blogu no i za komentarz ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń